Christelle Dabos: A tél jegyesei

M. C. Beaton - Agatha Raisin és a parázna lódoktor

M. C. Beaton - Agatha Raisin és a parázna lódoktor

"Agatha Raisin, az egyedülálló, célratörő reklámügynök eladja cégét, felszámolja londoni életét és leköltözik a mesés nyugalmú, festői Cotswoldsba. Carsely, a kellemes falucska ugyan kissé unalmas hely Agatha ízléséhez képest, de az új állatorvos megérkezése egészen felvillanyozza. Abban reménykedik, hogy véget érnek a férfiínséges évek. Ám még mielőtt bármi történhetne, a jóképű Dr. Paul Bladen egy véletlen balesetben meghal. De valóban baleset történt? A körülmények határozottan gyanúsak.
Agatha hamarosan rájön, nem ő volt az egyetlen, aki a vonzó állatorvos szerelmét áhította. Kiderül, jó néhány falubeli hölgy táplált hasonló reményeket – miközben sokat szenvedett volt felesége nem győzött örülni, hogy végre-valahára megszabadult a doktortól. Agatha érdeklődése újra a szomszédja, James Lacey felé fordul, akit korábban sikertelenül próbált meghódítani. Azt reméli, a gyilkossággyanús ügyben folytatott közös nyomozásuk majd összehozza őket."

Azt kell, hogy mondjam, ez a könyv most nagyon kellett nekem. Véletlenül találkoztunk össze, és úgy tűnik azonnal összehangolódtunk. Az sem zavart, hogy rögtön a sorozat második részével kezdtem. Nem hiányzott az előzmény, de sebaj, már rajta vagyok azon is, hogy beszerezzem az első részt, és nagyon örülök, hogy valahol egy doboz mélyén ott lapul a folytatás, ami csak rám vár.
Könnyed olvasmány, humorral, izgalommal és kedvességgel átitatva. Azoknak is ajánlom, akik eddig idegenkedtek a krimiktől, és valahogy nem tudták elkapni a történet fonalát. Itt ezzel nem lesz baj. Van benne egy kis romantika, fűszerezve pár gyilkosság izgalmával. Tökéletes esti kikapcsolódás. Kicsit olyan érzésem volt, mintha a született feleségeket nézném a tévében. Nem kellett gondolkozni rajta, és végre sírva sem fakadtam. :) Lássuk be az én olvasmányaimat nézegetve, ez meglehetősen ritka, mégis nagyon tetszett. Izgalmas volt, azért inkább lányoknak írták, de nem volt csöpögős, és a gyilkost sem találtam ki egészen a végéig, így végig kézben tartozza az érdeklődésemet, és kb. 3 nap alatt ki is olvastam a könyvet. A következő rész, ami elérhető belőle a számomra, az a harmadik kötet lesz, de sabaj, ha már az elsőt nem olvastam, szerintem a második sem fog annyira hiányozni. 
Annyit jegyeznék még meg, hogy a borítók, és a könyvcímek/ alcímek is fergetegesek. 

Gigi ajánlási fok: 5/5

Megjegyzések